مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 07:162016-05-31اقتصادي

ویزیت سال 95 پزشکان چقدر است؟


درحالی که هیات وزیران برای سال 95 افزایش 10 درصدی تعرفه های پزشکی را تصویب کرده است، عضو هیات رییسه مجلس می گوید که این کار تنها بدهی دولت را بیشتر می کند و بیمه ها توانایی پرداخت این میزان افزایش را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پاییز سال 93 بود که تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی با ابلاغ کتاب جدید ارزش های نسبی خدمات سلامت به طور چشمگیری افزایش یافت و حتی در برخی موارد تا بیش از 300 درصد شاهد رشد این تعرفه ها بودیم؛ طبق آمار رسمی نیز این پرواز تعرفه ای به صورت میانگین در حدود 150 درصد بر نرخ خدمات پزشکی اعمال شد.

امسال نیز این میزان با تصویب هیات دولت روند صعودی به خود گرفت و رای دولتی ها به صورت میانگین 10 درصد بر بهای خدمات پزشکی افزوده شد؛ با یک حساب سرانگشتی و البته طبق آمارهای رسمی اعلام شده که تنها شامل درآمدهای متعارف می شود، می توان دریافت که پزشکان در دولت یازدهم تا بیش از 150 درصد افزایش دریافتی داشته اند.

افزایش چند صددرصدی تعرفه های پزشکی در سال 93 در حالی انجام شد که اعتبارات بیمه های درمانی ازجمله سازمان بیمه خدمات سلامت، حدود 15 درصد رشد داشت و این عدم تناسب باعث کسری و عقب ماندگی بیمه ها در پرداخت مطالبات بیمارستان ها شد تا جایی که به گفته ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، سازمان های بیمه گر حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت سال 95 پزشکان چقدر است؟

ویزیت سال 95 پزشکان چقدر است؟