مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 07:062016-05-31اقتصادي

57 پروژه عمرانی مازندران بر اساس اقتصاد مقاومتی اجرا می شود


معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: 57 پروژه عمرانی مازندران بر اساس اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, ایرج ولی پور شامگاه دوشنبه در جمع اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: 50 درصد از آب های سطحی در کشور مهار می شود که این رقم در مازندران حدود 10 درصد است.

وی رفع مشکل پسماند، آب و پیشگیری از بیماری های خاص مانند سرطان را از اولویت های استان برشمرد و افزود: با واگذاری بخشی از پروژه ها به بخش خصوصی و مدیریت صحیح از هدر رفت منابع جلوگیری می شود.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در بندهایی از دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی آمده است گفت: اولویت بندی در اجرای اقتصاد مقاومتی ضروری است.

ولی پور با بیان اینکه 4 کارگروه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده است افزود: ضوابط و خصوصیات اجرای پروژه ها در 57 محور بر اساس اولویت و ضرورت در استان تعیین شده تا از منابع بدرستی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هر دستگاهی که در انجام عملیات اجرایی خوب عمل کند اعتبار آن در کمیته برنامه ریزی افزایش پیدا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه عمرانی مازندران بر اساس اقتصاد مقاومتی اجرا می شود

57 پروژه عمرانی مازندران بر اساس اقتصاد مقاومتی اجرا می شود