مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 01:212016-05-30اقتصادي

یک میلیارد و 720 میلیون ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد


رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف 3 محموله قاچاق کالا در طرح کنترل محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق یک میلیارد و 720 میلیون ریال برآورد شده است.

- رضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان در روز گذشته 3 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی همدان توقیف کردند.

وی افزود: در 3 عملیات مجزا محموله قاچاق یک دستگاه خودرو نیسان وانت در 3 راهی حسن قشلاق حامل یک هزار و 200 کیلوگرم لیمو ترش، یک دستگاه خودرو کامیون ولوو در ایستگاه بازرسی شهید زارعی حامل 16 هزار و 500 کیلوگرم کود شیمیایی و یک دستگاه سواری تندرو در محور جوکار به قهاوند حامل 550 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مجموع یک میلیارد و 720 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پرونده مقدماتی برای کشفیات این کالاهای قاچاق تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین رویکردهای پلیس برای حفظ اقتصاد و تولید داخلی و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد و 720 میلیون ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد

یک میلیارد و 720 میلیون ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد