مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 01:002016-05-30سياسي

آن ها از این خانه نمی روند!


انتخابات 10 کانون "خانه موسیقی" برگزار شد تا چشم همه ی اعضای این خانه به انتخابات هیئت مدیره و در نهایت تعیین مدیرعامل جدید باشد اما نتیجه ی انتخابات کانون ها نشان می دهد که این خانه قرار نیست با تغییر و تحول چندانی مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، انتخابات کانون های تخصصی خانه ی موسیقی 23 فروردین ماه با کانون صدابرداران آغاز شد و پس از آن سایر کانون ها مانند مدرسان، سازندگان ساز، خوانندگان سنتی، نوازندگان و.

انتخاباتشان را برگزار کردند که بسیاری از آن ها به دور هم موکول شدند.

این دوره از انتخابات خانه موسیقی حساسیت بیشتری برای اعضای این خانه و اهالی موسیقی داشت؛ چرا که حدود 700 منتقد از اهالی موسیقی نسبت به هیئت مدیره ی خانه موسیقی و عملکرد آن ها نامه های سرگشاده ی پی در پی منتشر می کردند و خواستار برگزاری انتخاباتی دموکراتیک بودند.

منتقدان حتی یک بار در قالب نامه ای اعتراض آمیز خواستار به تعویق افتادن انتخابات خانه موسیقی شدند که این این تغییر زمانی هم به خواست آن ها اتفاق افتاد اما پرسش اینجاست که این 700 نفر منتقد در زمان انتخابات کجا بودند؟ انتخابات خانه، طبق قوانین و تاریخ های اعلام شده برگزار شد و در بسیاری از روزهای انتخابات خبرنگاران هم حضور داشتند اما نکته اینجا بود، هیچ کدام از منتقدانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن ها از این خانه نمی روند!

آن ها از این خانه نمی روند!