مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 23:262016-05-30سياسي

نماینده ولی فقیه در استان زنجان: برخی از کارکردهای مساجد مغفول مانده است


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه برخی از کارکردهای مساجد مغفول مانده است، گفت: مساجد در طول تاریخ کانون فعالیت ها و حرکت های مهم و بسیاری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی دوشنبه شب در همایش طلایه داران محراب با اشاره به برخی از کارکردهای مساجد اظهار کرد: تعدادی از کارکردهای مساجد مغفول مانده است که باید در راستای احیای آن تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه مسجد خانه خدا است و کسی مالک آن نیست، اضافه کرد: برای رسیدن به کارکردهای مطلوب مساجد و احیای آنها باید، تابع امام جماعت مسجد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور مطلوب مردم در مساجد افزود: نباید مردم با حضور در مسجد، احساس غریبگی کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه از آغاز دین مبین اسلام مسجد مرکز تجمع مسلمانان در عرصه های مختلف بوده است، افزود: مساجد در طول تاریخ کانون فعالیت ها و حرکت های مهم و بسیاری بوده است.

در ادامه نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش محوری مساجد در تبیین دین مبین اسلام اظهار کرد: مسجد مستحکم ترین سنگر دفاع از اسلام، مبانی فکری و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری با اشاره به اینکه جایگاه واقعی مساجد جایگاه چند بعدی آنها در صدر اسلام است، اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان زنجان: برخی از کارکردهای مساجد مغفول مانده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان: برخی از کارکردهای مساجد مغفول مانده است