مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 23:212016-05-30سياسي

یادداشت/ حسین شریعتمداری پیکاسو هم نمی تواند!


چرا نمایندگان مردم، علی رغم انتظار اعلام شده مدعیان اصلاحات، آقای لاریجانی را به ریاست موقت مجلس انتخاب کردند؟ جواب ساده است تنها به این علت که تعداد نمایندگان اصولگرای مجلس دهم بیشتر از نمایندگان مدعی اصلاحات است؛ - فقط همین! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- می گویند بسیاری از کسانی که امضاهای پیچیده دارند، در حساب های بانکی خود پول چندانی ندارند و پیچیدگی امضای آنها ناشی از وقت کافی برای نقاشی است.

امضای دانش آموزان دبستانی را ملاحظه بفرمایید، هر کدام از این امضاها به اندازه یک تابلوی نقاشی پیکاسو دارای خط و خطوط کج و کوله و درهم تنیده است به طوری که حتی خود پیکاسو هم نمی تواند مشابه آن را تکرار کند.

از دانش آموز دبستانی انتظار نمی رود امضای درست و درمانی داشته باشد، چرا که، نه حساب بانکی دارد که نگران جعل امضایش باشد و نه وزیر و مدیرکل و.

است که نابکاران با جعل امضای او دست به رانت خواری و کلاهبرداری بزنند! در عرصه سیاسی نیز بارها دیده شده، کسانی که نتیجه یک رخداد را با آنچه پیشاپیش ادعا می کردند و یا انتظار داشتند، متفاوت می بینند به دو علت و با دو انگیزه در ارزیابی نتیجه، دست به پیچیده نمایی می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین شریعتمداری پیکاسو هم نمی تواند!

یادداشت/ حسین شریعتمداری پیکاسو هم نمی تواند!