مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 19:262016-05-30حوادث

در جاده خواجه ـ تبریز برخورد 3 خودرو مرگ یک نفر را به دنبال داشت


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد سه خودرو سواری در جاده خواجه ـ تبریز، دو پایگاه اورژانس 115 را به صحنه حادثه کشاند.

- حبیب حسینقلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 17 و 40 دقیقه امروز دوشنبه مورخه 10 خرداد در جاده خواجه ـ تبریز، برخورد سه خودرو مرگ یک نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر را به همراه داشت .

وی گفت: با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریت های پزشکی شهرستان هریس، پایگاه های اورژانس 115، خواجه و سرند و همچنین تیم نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین های اعزامی مرگ مرد 35 ساله را تایید و دو مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند .

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی است که از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه جلوگیری می کند و شدت حوادث را کاهش می دهد.

انتهای پیام/60017/ج http://fna.

ir/4ESR2A نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جاده خواجه ـ تبریز برخورد 3 خودرو مرگ یک نفر را به دنبال داشت

در جاده خواجه ـ تبریز برخورد 3 خودرو مرگ یک نفر را به دنبال داشت