مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 17:352016-05-30ورزشي

آیان: وزنه برداری ایران بهترین ها را معرفی می کند


رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: همیشه می گویم وزنه برداری ایران بهترین ها را معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ تاماش آیان در دیدار با محمود گودرزی که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تبریک به وزیر برای انتخاب علی مرادی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری، از برگزاری مسابقات مهم بین المللی جام فجر در شرایط حساس و منتهی به المپیک قدردانی کرد.

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری با تاکید به این نکته که این رشته در دنیا بدون حضور ایران جایگاه مناسبی نخواهد داشت، گفت: همیشه می گویم وزنه برداری این کشور جادو و بهترین ها را معرفی می کند.

وی با بیان اینکه 48 سال در رده بین المللی وزنه برداری فعالیت داشته است، افزود: در این سال ها، ورزش ایران به خصوص در رشته های سخت که نیاز به تلاش مضاعف دارد، موفق و همیشه برای من الگو بوده و هست.

آیان افزود: ایران در بسیاری از رشته ها مسابقات خوب و موفقی برگزار کرده است که برای برگزاری مسابقات بین المللی فجر که انتخابی المپیک نیز به شمار می رود، از مسئولان این رشته و مجموعه مدیریت ورزش تشکر می کنم.

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در ادامه موضوع دوپینگ در ورزش را بسیار حساس دانست و گفت: جای قدردانی دارد که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایران به شدت با این موضوع مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیان: وزنه برداری ایران بهترین ها را معرفی می کند

آیان: وزنه برداری ایران بهترین ها را معرفی می کند