مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 17:362016-05-30سياسي

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار شد


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رامز نصیری صالح عصر امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی در اردبیل با بیان اینکه این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سه مرحله استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود، اظهار داشت: امسال نخستین بار است که مرحله استانی این دوره از مسابقات در اردبیل برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: انتظار می رود با همکاری بیشتر مسئولان فرهنگی مراکز آموزش عالی استان، در سال های آینده استقبال بیشتری از این مسابقه شود.

وی با اشاره به این که مناظره، فضای مناسبی برای گفت وگو و تحمل نظرات مخالف ایجاد می کند، بیان کرد: اعتقادات و باورها، ساحت درونی ما است که در مناظره به معرض دید گذاشته می شود و بستر خوبی برای ابراز نظرات و برخورد مناسب با رقیب فراهم می شود.

نصیری صالح با قدردانی از تلاش های هیئت داوران و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات، از دانشجویان خواست به عنوان سفیران جهاددانشگاهی در معرفی فعالیت های این نهاد انقلابی مشارکت فعال داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار شد

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار شد