مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:412016-05-30سياسي

بیش از 3500 زائر هرمزگانی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شود


جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اعزام بیش از 3500 زائر به مرقد مطهر امام حمینی(ره) خبر داد و گفت: این تعداد زائر توسط 3 رام قطار، 45 دستگاه اتوبوس و یک هواپیما به تهران اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ علی علی نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، از اعزام بیش از 3500 زائر به مرقد امام راحل خبرداد و اظهار داشت: این تعداد زائر حرم امام راحل با استفاده از ظرفیت های دریایی، هوایی، ریلی و ناوگان اتوبوسرانی به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.

علی نژاد در ادامه ابرازداشت: از این تعداد، 2000 زائر توسط 45 دستگاه اتوبوس، 1500 زائر با 3 رام قطار و 150 زائر نیز به صورت مستقیم از کیش به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه زائران ابتدا از جزایر هرمز و قشم با شناور به بندرعباس اعزام و سپس همه زائران از گلزار شهدا با اتوبوس به مرقد مطهر اعزام می شوند گفت: با هر دستگاه اتوبوس یک روحانی و با هر رام قطار یک طلبه خواهر و برادر زائران را همراهی می کنند.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) در ادامه، ختم قرآن و صلوات را از دیگر برنامه های فرهنگی این کاروان های اعزامی عنوان کرد.

علی نژاد با بیان اینکه اولویت ثبت نام با بار اولی ها بوده و هیچ مبلغی دریافت نشده است، گفت: زمان ثبت نام از زائران حرم مطهر امام راحل به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 زائر هرمزگانی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شود

بیش از 3500 زائر هرمزگانی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شود