مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:412016-05-30اقتصادي

شهردار اراک: برون سپاری خدمات درون شهری سبب تقویت روابط بین مردم و شهرداری می شود


برون سپاری خدمات درون شهری و حذف ترددهای غیرضروری در زمینه تکریم ارباب رجوع و تبدیل شهرداری به یک نهاد فرهنگی از یک نهاد صرفاً خدماتی سبب تقویت روابط بین مردم و مسؤولان شهری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، محمد ابراهیم عباسی ظهر امروز در همایش شهرداران استان مرکزی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط شهرداری کلانشهر اراک در سال گذشته اظهار داشت: شهرداری با توجه به دارا بودن امکانات و منابع محدود در سال گذشته ساخت تقاطع غیر همسطح شهید فتحی، فتاحی و امیری را به عنوان مهم ترین طرح های خود انجام داده که در کاهش بار ترافیکی و رفع مشکلات شهروندان تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: بهره برداری از مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ خدماتی خاتم (ص)، بهره برداری از مجتمع تجاری گلستان، بهسازی آرامستان قدیمی و اجرای 17 هزار متر مربع جدول گذاری و بهسازی پیاده روها نیز در سال گذشته به اجرا در آمده است که تمامی این اقدامات مرهون تعامل و هم افزایی و وجود یک مدیریت جامع شهری در کلانشهر اراک است.

شهردار کلانشهر اراک تصریح کرد: شهرداری در زمینه ارائه خدمات به شهروندان از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد و برای امسال نیز ساخت تقاطع های غیر همسطح امام حسن (ع)، شهید احمدی، شهید نبیری، میدان ورزش و شریعتی و ساخت شهرک پردیس خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک: برون سپاری خدمات درون شهری سبب تقویت روابط بین مردم و شهرداری می شود

شهردار اراک: برون سپاری خدمات درون شهری سبب تقویت روابط بین مردم و شهرداری می شود