مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:412016-05-30سياسي

استاندار مازندران: تفکر اقتصاد مقاومتی باید به باور عمومی تبدیل شود


تفکر اقتصاد مقاومتی باید به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، ربیع فلاح بعد از ظهر امروز در در دیدار با مدیرکل و معاونین صداوسیمای شبکه تبرستان با بیان اینکه تفکر اقتصاد مقاومتی باید به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: نقش صدا و سیما را در ایجاد اعتماد و امید بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما می تواند با تهیه برنامه های امیدبخش به ایجاد همدلی و مشارکت مردم در توسعه استان کمک کند، افزود: مازندران دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار زیادی است و صدا و سیما می تواند با معرفی این ظرفیت ها در جلب سرمایه گذاران و توسعه استان نقش آفرینی کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه صدا و سیما در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی که یکی از سیاست های مهم ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند بسیار تاثیرگذار شود، خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای روستاهای مازندران در عرصه تولید بسیار بالا است و هر خانه روستایی یک مرکز تولیدی است و ما در استان مازندران با این همه ظرفیت نباید مشکل بیکاری در روستا و شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر 100 متر دریا می تواند دو تا سه شغل ایجاد کند و ما از این ظرفیت ها هنوز به درستی استفاده نکردیم، گفت: کارگروهی با عنوان کارگروه گفتمان سازی اقتصاد مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: تفکر اقتصاد مقاومتی باید به باور عمومی تبدیل شود

استاندار مازندران: تفکر اقتصاد مقاومتی باید به باور عمومی تبدیل شود