مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:212016-05-30اجتماعي

شهردار مشهد: آتش نشانی جزو ضروری ترین مشاغل شهری است


شهردار مشهد با اشاره به اینکه آتش نشانی جزو ضروری ترین مشاغل شهری است، توجه به آموزش و فرهنگ سازی در استحکام در ساختمان های مشهد را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، سید صولت مرتضوی صبح امروز در مراسم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک مهرگان در سالن اجتماعات این ایستگاه اظهار کرد: افتتاح زنجیروار پروژه های شهرداری مشهد از ابتدای امسال تاکنون سبب شده تا شعار امسال بیشتر عملی شود.

وی با اشاره به اینکه وجود 46 ایستگاه آتش نشانی در مشهد می تواند به خدمت رسانی بهتر به مجاوران و زائران کمک کند، بیان کرد: بر اساس گزارشات به ثبت رسیده هر تراکنش آتش نشانی 7 تا 8 میلیون تومان هزینه برای شهرداری مشهد دارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه آتش نشانی جزو ضروری ترین مشاغل شهری است گفت: توجه به آموزش و فرهنگ سازی در استحکام ساختمان های مشهد ضروری است.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح فروشگاه های شهرداری با عنوان شهر ما اشاره کرد و افزود: این فروشگاه ها محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به شهروندان ارائه می کنند.

وی اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش رفع مشکلات جامعه دانست و یادآور شد: در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی توجه به منابع قوی کشور، جوانان و سایر سرمایه های مادی و معنوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: آتش نشانی جزو ضروری ترین مشاغل شهری است

شهردار مشهد: آتش نشانی جزو ضروری ترین مشاغل شهری است