مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 14:562016-05-30دانش

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام شد


فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام و در این فراخوان از تمامی طراحان دعوت شد تا با موضوع «جشنواره کتاب سال دانشجویی» به خلق آثار در رشته طراحی پوستر بپردازند.

- فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام و در این فراخوان از تمامی طراحان دعوت شد تا با موضوع جشنواره کتاب سال دانشجویی به خلق آثار در رشته طراحی پوستر بپردازند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام و در این فراخوان از تمامی طراحان دعوت شد تا با موضوع جشنواره کتاب سال دانشجویی به خلق آثار در رشته طراحی پوستر بپردازند، همچنین برای شرکت در مسابقه ضروری است طراحان ابتدا شرایط و مقررات شرکت در مسابقه را به صورت کامل مطالعه و در صورت تایید، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و آنرا با آثار خود به ایمیل سازمان به نشانی info@isba.

ir ارسال کنند.

آثار ارسالی باید با موضوع جشنواره کتاب سال دانشجویی طراحی شود و طراحان می بایست از عنوان بیست و سومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و دومین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویان فارسی نویس در طراحی آثار استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام شد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام شد