مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 14:062016-05-30اجتماعي

طرح سنجش نوآموزان همدانی از 17 خرداد آغاز می شود


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: پایگاه های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان همدان از 17 خرداد ماه آماده پذیرش نوآموزان هستند.

- پرورین قربانیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: اجرای طرح های سنجش سلامت و آمادگی جسمانی نوآموزان قبل از بدو ورود به مدرسه برای ارزیابی وضعیت شنوایی، بینایی، جسمی و حرکتی و شناسایی دانش آموزان مشکل دار در یادگیری بر عهده اداره آموزش و پرورش استثنایی است.

وی افزود: در این راستا برای سال تحصیلی 96-95 نیز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از 17 خرداد ماه امسال آغاز می شود و وضعیت جامعه هدف مورد سنجش قرار می گیرد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان بیان کرد: خانواده هایی که فرزندشان امسال به کلاس اول می رود، باید با مراجعه به دبستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نوآموز و دریافت کد رهگیری اقدام کرده و در موعد مقرر با در دست داشتن شناسنامه نوآموز، کارت واکسیناسیون و مبلغ 140 هزار ریال به پایگاه های طرح سنجش مراجعه کنند.

وی با اشاره به پیش بینی صدور گواهی سلامت به مدرسه برای 29 هزار کلاس اولی در استان گفت: سنجش و ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان امسال در 20 پایگاه ثابت، سیار و تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش نوآموزان همدانی از 17 خرداد آغاز می شود

طرح سنجش نوآموزان همدانی از 17 خرداد آغاز می شود