مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:562016-05-30سياسي

بخشدار آبپخش خبر داد جمع آوری اتباع غیرمجاز افغانستانی و پاکستانی در آبپخش


صبح امروز طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز افغانستانی و پاکستانی در سطح بخش آبپخش اجرا شد و این افراد به دستگاه متولی شهرستان تحویل داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتستان، علی مردانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت یکی از مهم ترین نیازهای اجتماعات بشری است و توسعه یک جامعه نیازمند برخورداری از امنیت مطلوب و پایدار است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت آبپخش از اهداف مهمی است که در سطح بخش به آن توجه داریم و در این راستا شاهد تلاش ارزشمند نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و انتظامی در این راستا هستیم.

مردانلو بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح کشور هستیم و وضعیت امنیتی کشور ما قابل مقایسه با دیگر کشورهای همسایه و منطقه نیست.

وی اضافه کرد: با تلاش های مستمر نیروی انتظامی و سایر مسئولان امنیتی امروز شاهد برقراری امنیت مطلوب در بخش آبپخش شاهد هستیم و از همه افرادی که در تحقق امنیت امروز آبپخش نقش داشته اند، تشکر می کنم.

این مسئول اذعان داشت: طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز سطح بخش از خواسته های مهم مردم بود و در قالب برنامه ریزی صورت گرفته در کمیته امنیتی بخش شاهد اجرای این طرح بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار آبپخش خبر داد جمع آوری اتباع غیرمجاز افغانستانی و پاکستانی در آبپخش

بخشدار آبپخش خبر داد جمع آوری اتباع غیرمجاز افغانستانی و پاکستانی در آبپخش