مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:562016-05-30سياسي

وزیر کشور قرقیزستان استعفا داد


رییس جمهور قرقیزستان امروز با استعفای ملیس ترغان بایف وزیر کشور موافقت و کشکاف جنوش عالیف معاون وی را به عنوان وزیر موقت منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در بیشکک، امروز الماس بیک آتامبایف رییس جمهور قرقیزستان امروز با استعفای ملیس ترغان بایف وزیر کشور قرقیزستان موافقت کرد و کشکاف جنوش عالیف معاون وی را به عنوان وزیر موقت منصوب کرد.

ریاست جنوش عالیف به عنوان وزیر کشور پس از آن صورت خواهد گرفت تا نمایندگان پارلمان قرقیزستان بررسی های لازم را جهت احراز صلاحیت صورت دهند.

ملیس ترغان بایف وزیر کشور سابق قرقیزستان در اظهارنظر نسبت به استعفای خود گفت: در استعفای من هیچ گونه عامل سیاسی دخیل نبوده و استعفای من به اختیار خود تقدیم رییس جمهور شده است.

وی در تاریخ 3 اکتبر سال 2014 به این سمت مشغول شده بود.

بر اساس این گزارش، وزیر مستعفی کشور در این سمت اقدامات لازم در جهت برقراری امنیت و کشف عوامل جنایی در قرقیزستان صورت داده است.

انتهای پیام/ح http://fna.

ir/BYVKHS نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور قرقیزستان استعفا داد

وزیر کشور قرقیزستان استعفا داد