مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-30سياسي

تاکید دری نجف آبادی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه امام راحل


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام راحل عشق به خدمت داشت، گفت: دانشجویان باید با مبانی فکری، اندیشه و هویت امام راحل آشنا شوند و این مهم وظیفه دانشگاه هاست تا در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به این مهم تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در همایش ملی صلح و گفت وگو در اندیشه امام خمینی(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، گفت: مسئله صلح و گفت وگو با توجه به شرایط امروز منطقه و جهان باید جدی گرفته شده و ما پرچمدار این مهم باشیم.

وی افزود: عملکرد بسیار متحجرانه و جاهلانه آل سعود و داعش و دیگر دشمنان موجب شده برچسب های ناروایی به ساحت مقدس اسلام و چهره با عظمت این دین مبین که سرشار از ایمان و حکمت است زده شود.

دشمنان سعی دارند با این ناجوانمردی ها و جنایات و با دین ستیزی و شیعه ستیزی چهره ای خشن و نامناسب از دین اسلام به دنیا ارائه کنند تا به اهداف پلیدشان دست پیدا کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: شرایط بین المللی به گونه ای است که باید پرچمدار صلح، گفتمان حکیمانه، عدالت اجتماعی، سیاسی، امنیت بین المللی و منطقه ای و اصول مترقی در دنیا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دری نجف آبادی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه امام راحل

تاکید دری نجف آبادی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه امام راحل