مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-30اقتصادي

پیگیری تخلف 40 میلیاردی در سازمان نظام مهندسی استان تهران


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پیگیری سوء استفاده از 40 میلیارد تومان اموال سازمان نظام مهندسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما" ؛حامد مظاهریان در در نشست خبری که امروز برگزار شد ، گفت : در هیات مدیره دوره قبل 40 میلیارد تومان از اموال سازمان نظام مهندسی به بانک سپرده شده که این مبلغ، وثیقه دریافت تسهیلات برای یک شرکت خصوصی قرار گرفته است و رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران دقت و تمرکز زیادی روی این مسئله داشته است که هم اکنون این پرونده در دست پیگیری است.

وی از رسانه ها که با اطلاع رسانی به روشن شدن فساد صورت گرفته کمک کردند تشکر کرد و گفت : این یک تخلف انتظامی است که هم شورای انتظامی می تواند آن را به قوه قضاییه ارجاع دهد و هم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی و بخشهای نظارتی دیگر این کار را خواهند کرد.

مظاهریان تصریح کرد: گزارش مفصلی هم در وزارت راه و شهرسازی تهیه شده است و عزم جدی برای شفاف سازی و برخورد با متخلفان داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدام اخیر شهرداری که ارجاع مهندسان ساختمانی را از سازمان گرفته بود والبته طی فرایند قانونی، این مشکل برطرف شد ، افزود: امسال یک اقدام غیرقانونی صورت گرفت و فرآیندی که قانون پیش بینی کرده بود نقض شد که البته مدیریت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلف 40 میلیاردی در سازمان نظام مهندسی استان تهران

پیگیری تخلف 40 میلیاردی در سازمان نظام مهندسی استان تهران