مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:402016-05-30سياسي

انتصاب دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور، در حکمی، دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری طی حکمی دکتر محمدصادق ذبیحی را به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب کرد.

وی در بخشی از حکم خود خطاب به ذبیحی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش ها و فناوری های راهبردی کشور در حوزه لیزر، اپتیک و فتونیک و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت این حوزه، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب می کنم.

محمدصادق ذبیحی دارای دکترای مدیریت استراتژیک است و در زمینه توسعه فناوری ساخت فیبرهای نوری، کابل های نوری، سلول و مدول های فوتوولتاییک خورشیدی و تولید لیزرهای نیمه هادی و لیزرهای فیبر نوری، تحقیقاتی ارائه کرده است.

وی دارای 15 مقاله ISI و40 مقاله در نشریات و کنفرانس های علمی داخلی و خارجی است و علاوه بر فعالیت های صنعتی و مدیریتی در بیست سال گذشته، 12 سال سابقه مدیریتی در مرکز علوم و فنون لیزر را در کارنامه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی

انتصاب دبیر ستاد توسعه فناوری های لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی