مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:362016-05-30سياسي

دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حکمی، محمدصادق ذبیحی را به عنوان «دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی» منصوب کرد.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حکمی، محمدصادق ذبیحی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا به نقل از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری؛ طی حکمی از سوی سورنا ستاری، محمدصادق ذبیحی به سمت دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب شد.

ستاری در بخشی از حکم خود خطاب به ذبیحی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهشها و فناوریهای راهبردی کشور در حوزه لیزر، اپتیک و فتونیک و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت این حوزه، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیتها و مقتضیات بومی و بهره مندی از دستاوردهای مفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب شد

دبیر ستاد توسعه فناوریهای لیزر، فتونیک و ساختارهای میکرونی منصوب شد