مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 12:012016-05-30سياسي

همایش مبلغان استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: همایش مبلغان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

- حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: همایش مبلغان استان سیستان وبلوچستان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود و به منظور بصیرت افزایی روحانیون اعزامی به استان این همایش قبل از حلول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان وبلوچستان گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، از همه روحانیون بومی و اعزامی قبل از ماه مبارک رمضان در قالب همایشی دعوت خواهد شد و در آن جلسه نکات کلیدی و بصیرتی بازگویی می شود.

وی افزود: الگوی جامعه روحانیون و علمای دینی هستند و ایشان بایستی با توجه و دقت لازم بر مسائل بصیرتی، دینی، اجتماعی و فرهنگی اشراف داشته باشند و چه بسا با جلساتی از این دست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود، خط مشی دقیق و صریح و روشنی در دستور کار روحانیون و مبلغین برای تبلیغ دین قرار گیرد.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد: مردم جامعه با اتکا به هدایت روشنگرانه روحانیون در مسیر پرتلاطم زندگی به آرامش و رضایت دست یابند و راه خود را از بین هجمه های دشمن، تبلیغات سوء و مغرضانه و تعبیرهای اشتباه از دین، پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مبلغان استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود

همایش مبلغان استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود