مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 12:002016-05-30اقتصادي

نرگس زارهای خوسف بیمه می شوند


مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی اعلام کرد: نرگس زارهای خوسف بیمه می شوند.

- جواد غنچه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، صندوق بیمه کشاورزی از سال 82 قبل از تقیسم خراسان بزرگ در این منطقه با عنوان جنوب خراسان شروع به فعالیت کرده که در حال حاضر 52 محصول در زمینه های زراعت، باغات، دام و طیور، آبزیان، زنبور عسل و مراتع تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح استان 37 هزار نفر بهره بردار محصولات و باغات دام خود را بیمه کرده اند، افزود: حق بیمه کشاورزی از دو قسمت سهم دولت و کشاورز تشکیل شده که یک سوم حق بیمه سهم کشاورز و دو سوم سهم دولت است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال 93 -94، 45 میلیارد ریال حق بیمه از سوی کشاورزان پرداخت و به ازای این حق بیمه 141 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

غنچه تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان هشت شرکت بیمه و 22 دفتر فرعی در حال فعالیت هستند و کشاورزان و دامداران با مراجعه به این دفاتر با حضور کارشناسان در مزارع و باغات و کارشناسی قرارداد بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمه تنه درخت نیز برای تنه درخت انار، پسته و بادام در استان انجام می شود، بیان کرد: بیمه خرما، زیتون و گل محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرگس زارهای خوسف بیمه می شوند

نرگس زارهای خوسف بیمه می شوند