مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 11:562016-05-30سياسي

امیرکبیر دولت یازدهم کیست؟


رهبر انقلاب سال 1395 را سال «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامیدند و از دستگاه های اجرایی خواستند تا از پرداختن به پوسته ظاهری و مباحث تئوریک فاصله گرفته و وارد فاز اجرایی شوند.

- رهبر انقلاب سال 1395 را سال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند و از دستگاه های اجرایی خواستند تا از پرداختن به پوسته ظاهری و مباحث تئوریک فاصله گرفته و وارد فاز اجرایی شوند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_مرتضی باجلان؛ داستان بی توجهی به اقتصاد مقاومتی ، هر روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد و با اظهارنظرهای متناقص دولتمردان، وارد فاز جدیدتری می شود.

عملکرد دولت نشان می دهد، مردان اقتصادی دولت روحانی، نه تنها عزمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی از خود نشان نمی دهند، بلکه سعی می کنند معنا و پیش زمینه های جدیدی را از این مفهوم کلیدی معرفی کنند.

این بی توجهی و عدم وجود عزم جدی تا آنجا پیش رفته است که رهبر انقلاب سال 1395 را سال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند و از دستگاه های اجرایی خواستند تا از پرداختن به پوسته ظاهری و مباحث تئوریک فاصله گرفته و وارد فاز اجرایی شوند.

حمایت از تولید داخلی؛ راز آبادانی ایران در زمان امیرکبیر در دوره ی صدارت امیرکبیر شاهد کوشش فردی و تلاش برای هماهنگی جمعی برای دستیابی به صنایع جدید ایجاد شده در غرب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرکبیر دولت یازدهم کیست؟

امیرکبیر دولت یازدهم کیست؟