مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 11:502016-05-30دانش

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد از ساعت 14


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش محور 1395دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر بهروز دانشیان با اعلام خبر فوق افزود: نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش محور 1395 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز دوشنبه 10 خرداد اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

azmoon.

com از وضعیت خود مطلع شوند .

وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبان دوره های بدون آزمون و پژوهش محوردکتری تخصصی 95 که شماره پرونده خود را در اختیار ندارند ، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره 4743 و انتخاب کلید شماره 3 و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره پرونده اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

azmoon.

com نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند .

با توجه به اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره پرونده صورت می گیرد ، لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته باشند .

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: زمان و مکان مصاحبه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش محور 1395 دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه این مرکز به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد از ساعت 14

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد از ساعت 14