مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 11:402016-05-30اجتماعي

آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از فردا (11 خرداد ماه) خبر داد.

- حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام خبر فوق افزود: به کلیه داوطلبان توصیه می شود از فردا 11 خرداد ماه تا سه شنبه 18 خردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش ، آموزش کشور در ادامه با اشاره به انتشار اطلاعیه این سازمان در مورد شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 از ساعت 9 امروز، روی سایت سازمان سنجش،افزود: پذیرش دانشجو برای تعداد 70 رشته امتحانی متعاقب جدول مندرج در اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون صورت می گیرد.

پذیرش دانشجو در 50 رشته امتحانی از 70 رشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما درج شده است.

توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در 20 رشته امتحانی دیگر نیز از طریق برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت و کارت شرکت در آزمون این 20 رشته امتحانی از سه شنبه نوزدهم مرداد ماه روی سایت قرار می گیرد و داوطلبان ضرورت دارد تا ساعت 24 پنج شنبه 21 مرداد ماه به سایت مراجعه نمایند و نسبت به دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا

آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا