مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:102016-05-30اقتصادي

قصه نا تمام هجوم میوه های قاچاق به بازار


همزمان با به ثمرنشینی میوه های بهار و تابستان همچنان میوه های قاچاق دربازار خرید و فروش می شود.

- حسین مهاجرانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، با اشاره به وجود انواع گوجه سبز ، زردآلو، هلو و توت فرنگی در بازار این فصل افزود: هم اکنون در بازار ها عمده فروشی هلوی ترکیه کیلویی 22 هزارتومان انگور شیلی 45 هزار تومان و لیمو ترش برزیل 27 هزار تومان به فروش می رسد.

وی با اشاره به بی نظیر بودن کیفیت و طعم میوه های ایرانی در جهان گفت: گلابی چین ، آداکادو، پالامو و انار ترکیه از دیگر میوه های قاچاق موجود در بازار است که با قیمتی بیش از 20 هزار تومان در بازار فروش می روند در حالی که قابل مصرف نیستند.

رییس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به فروش میوه های قاچاق در حاشیه میدان تره بار تصریح کرد: سخت گیری بازرسین در کشف میوه های قاچاق، خرید و فروش آنها را به خیابانهای اطراف نازی آباد و خانی آباد کشانده است.

مهاجران وفور میوه ها را در فصل تابستان چشمگیر دانست و گفت: تا 15 روز آینده میوه های فصل از جمله گیلاس ، زرد آلو، آلو در انواع رنگ و طعم در بازار عرضه خواهد شد.

وی خرید و فروش میوه های قاچاق را خیانت به کشور و تولید داخل دانست و افزود: این میوه ها با خودروهای سردخانه دار از بازارچه های مرزی و بندر شهید رجایی با بارنامه های تقلبی در 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه نا تمام هجوم میوه های قاچاق به بازار

قصه نا تمام هجوم میوه های قاچاق به بازار