مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:052016-05-30اقتصادي

بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم می شود


در دولت یازدهم تلاش می کنند بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی ، محمد شریعتمداری در نشست هم اندیشی آذربایجانی های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه گذاری در آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، گفت: دولت اصل و فرع سرمایه گذاری های خارجی را با اجرای قوانین تشویقی مصوب مجلس گارانتی و تضمین می کند.

شریعتمداری افزود: لایحه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری به مجلس ارائه شده و با تصویب آن باقیمانده مشکلات سرمایه گذاران خارجی در کشور از این طریق حل می شود.

وی تصریح کرد: دیورا بلند پیش روی سرمایه گذاران که در دهه قبل وجود داشته از میان برداشته شده و پس از اجرای برجام روز بروز شرایط سرمایه گذاری بهتری در ایران فراهم می شود.

شریعتمداری افزود: ضعف های مختلفی که در سیستم جذب سرمایه گذاری کشور وجود دارد مورد مطالعه و بازبینی قرار گرفته و با اصلاح و روزآمدسازی قوانین به سرعت این ضعف ها از میان برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: لغو قطعنامه های متعدد سازمان ملل و شورای امنیت علیه ایران که به واسطه توافقات هسته ای و اجرای برجام حاصل شده ورود و خروج سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج را تسهیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم می شود

بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم می شود