مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:052016-05-30سياسي

حاکمان جدید عربستان سعودی از اداره فریضه حج ناتوان هستند


یک نماینده سابق مجلس، در ارتباط با لغو سفر حج امسال برای حجاج ایرانی گفت: از ابتدا برای ما روشن بود که کارگزاران و حاکمان جدید عربستان در قد و قواره ای نیستند که بتوانند فریضه الهی و کنگره بین المللی حج را به خوبی اداره کنند به نحوی که خروجی آن کرامت انسانی، - شرافت اسلامی و عزت ایمانی باشد.

ناصر سودانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه حفظ آبروی مومن از خود کعبه بالاتر است، اظهار کرد: بدون شک حج از فرایض الهی است، اما اگر با حفظ عزت ایمانی تعارض داشته باشد و جان مومنان در خطر باشد و امکان تامین امنیت جانی حجاج وجود نداشته باشد، وجوب حج بنابر نظر علما و مراجع منتفی می شود.

وی با بیان اینکه حاکمان جدید عربستان سعودی از اداره فریضه حج ناتوان هستند، تصریح کرد: تمام تلاش حاکمان عربستان مصروف حمله به یمن و دخالت در کشورهای دیگر و تربیت تروریسم و کمک به نیروهای داعش برای ایجاد اختلال در جامعه اسلامی و ضربه زنی به منافع جهان اسلام شده است.

سودانی با بیان اینکه حاکمان جدید عربستان هم پیمان اسراییل و دشمن اسلام شدند، گفت: حاکمان عربستان توانایی خدمت به مسلمان به شکل صادقانه و خالصانه را ندارند.

این نماینده سابق مجلس در پایان تاکید کرد: قطعا اقدام حاکمان سعودی بدون عقوبت الهی نخواهد بود و به سزای عمل خود یعنی عذاب الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمان جدید عربستان سعودی از اداره فریضه حج ناتوان هستند

حاکمان جدید عربستان سعودی از اداره فریضه حج ناتوان هستند