مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:062016-05-30اقتصادي

استفاده از گوشت سگ و تاج خروس در سوسیس و کالباس شایعه است


دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی گفت: شایعاتی درباره استفاده از مواد غیرمجاز مانند استفاده از گوشت سگ در تولید سوسیس و کالباس در فضای مجازی مطرح شده که برای مشخص شدن مسببان، - موضوع از سوی پلیس فتا در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید افلاکی دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران با بیان این که هیچ گونه تخلفی در استفاده از مواد اولیه در واحد های عضو این اتحادیه وجود ندارد، اظهار کرد: نمی توان کل جامعه تولید در یک بخش را بدون ایراد دانست.

اما قویا شایعاتی که مربوط به استفاده از مواد غیربهداشتی در محصولات سوسیس و کالباس است را رد می کنم.

وی با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی در این باره به وجود می آید، افزود: حتی در مواردی که شایعاتی درباره استفاده از مواد غیرمجاز در این محصولات مانند استفاده از گوشت سگ که بازتاب گسترده در فضای مجازی داشته است، برای پیگیری به پلیس فتا مراجعه کرده تا مسببان این شایعات که با افکار عمومی و اعتبار تولید کنندگان بازی می کنند مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران با اشاره به فرآیندهای نظارتی بر کارخانه های تولید کننده فرآورده های گوشتی گفت: عملا جای تخلف در استفاده از مواد اولیه غیرمرغوب وجود ندارد، چرا که وضعیت نظارت در کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گوشت سگ و تاج خروس در سوسیس و کالباس شایعه است

استفاده از گوشت سگ و تاج خروس در سوسیس و کالباس شایعه است