مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:062016-05-30اقتصادي

تعطیلی 30 واحد صنعتی در نهاوند/ تسهیلات بانکی برای احیا واحدهای تعطیل تخصیص یابد


رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت نهاوند از تعطیلی 30 واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بانک ها تسهیلات لازم را برای احیای واحدهای صنعتی تعطیل نهاوند تخصیص دهند.

- مجتبی رضایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند" اظهار داشت: در شهرستان نهاوند 90 واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد 60 واحد صنعتی فعال و 30 واحد صنعتی غیرفعال هستند.

وی درباره وضعیت واحدهای موجود در شهرک صنعتی نهاوند گفت: در شهرک صنعتی شهرستان نهاوند 20 واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد هشت واحد صنعتی فعال و 7 واحد صنعتی غیرفعال هستند، همچنین فعالیت پنج واحد صنعتی این شهرک نیز در حوزه جهاد کشاورزی است.

رضایی مسائل مالی را از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی شهرستان نهاوند عنوان کرد و افزود: مشکلات مالی از جمله کمبود سرمایه در گردش، کمبود نقدینگی، سود بالای تسهیلات بانکی و معوقات بانکی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی در شهرستان نهاوند محسوب می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند تاکید کرد: بانکهای عامل باید نسبت به تقسیط و تسهیل معوقات بانکی واحدهای صنعتی اقدام و با در اختیار گذاشتن تسهیلات با این واحدها همکاری ویژه ای داشته باشند چراکه در صورت تزریق تسهیلات و وام های کم بهره به این واحدها، مشکلات آن ها حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 30 واحد صنعتی در نهاوند/ تسهیلات بانکی برای احیا واحدهای تعطیل تخصیص یابد

تعطیلی 30 واحد صنعتی در نهاوند/ تسهیلات بانکی برای احیا واحدهای تعطیل تخصیص یابد