مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 09:462016-05-30ورزشي

خانه تکانی بزرگ در استقلال/ از تغییر سرمربی و مدیر تا بازیکنان مسن


باخت استقلال در فینال جام حذفی کافی بود تا خبر تغییرات در تیم استقلال به تیتر یک تمام رسانه ها تبدیل شود؛ تغییراتی که دامنه آن فراتر از سرمربی است و شامل بعضی از مدیران باشگاه هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال روزهای سرگیجه آوری را می گذراند، روزهایی که در آن هیچ اتفاقی قطعی نیست و هیچکس نمی داند تا روزهای آینده در این باشگاه هست یا نه.

افشارزاده معادلات را به هم زد دستور به ثبت نام در فدراسیون ژیمناستیک که برای افشارزاده از بالا صادر شد، همه گمانه زنی ها به هم ریخت.

پس از این اتفاق بود که مربی، بازیکن، مدیران رده میانی و حتی اعضای هیات مدیره متوجه شدند هر حرفی، نظری و برنامه ریزی می تواند محکوم به شکست باشد و البته نتیجه این سردرگمی و کلاف پیچیده، از دست دادن قهرمانی در جام حذفی بود.

دامنه تغییرات باشگاه استقلال با باخت به ذوب آهن بیشتر هم شده است و طبق اطلاعات خبرنگار مهر، شامل بعضی از مدیران باشگاه هم می شود.

تغییر رییس هیات مدیره پس از رد صلاحیت شدن مقداد نجف نژاد برای حضور در انتخابات مجلس، خیلی ها گفتند که در پایان این فصل نجف نژاد هم از استقلال کنار گذاشته می شود.

این شایعه با طرح اسامی در راهروهای وزارت ورزش بیشتر قوت گرفت و حتی برخی به این باور رسیدند که رییس هیات مدیره جدید خودش مدیر و اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکانی بزرگ در استقلال/ از تغییر سرمربی و مدیر تا بازیکنان مسن

خانه تکانی بزرگ در استقلال/ از تغییر سرمربی و مدیر تا بازیکنان مسن