مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 09:412016-05-30ورزشي

ملی پوش اصفهانی تیم شنا: وضعیت فعلی شنا المپیکی نیست


سال گذشته و امسال برای رشته شنا وضعیت المپیکی نبوده چراکه بودجه لازم بدین منظور در نظر گرفته نشد و بسیاری از برنامه ها به این دلیل لغو شد.

- جمال چاووشی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات را در استخر آزادی دنبال می کنیم و دوازدهم خردادماه سال جاری برای حضور در مسابقات شنای مجارستان که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد به این کشور می رویم.

وی افزود: قرار است اردوی تدارکاتی سه هفته ای را در این کشور داشته باشیم و سپس اوایل تیرماه رقابت های انتخابی المپیک در مجارستان به انجام می رسد که آخرین تلاش هایمان را به کار خواهیم گرفت.

این شناگر اصفهانی با بیان اینکه بودجه لازم برای المپیکی شدن رشته شنا در نظر گرفته نشده است، یادآور شد: چشم انداز فدراسیون و کمیته ملی المپیک، کسب سهمیه نبود زیرا اگر چنین هدف و خواسته ای وجود نداشت، شرایط لازم را برای ما فراهم می کردند.

وی با انتقاد از مهیا نشدن شرایط و امکانات لازم تصریح کرد: پس از مسابقات دبی قرار بود تیم ملی شنا به مجارستان اعزام شود و همچنین اردوی ارتفاع نیز برگزار شود که به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد، ضمن اینکه اردوی دو ماهه مجارستان به اردوی یک ماهه تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش اصفهانی تیم شنا: وضعیت فعلی شنا المپیکی نیست

ملی پوش اصفهانی تیم شنا: وضعیت فعلی شنا المپیکی نیست