مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 08:102016-05-30فرهنگي

ادعای 800 میلیونی درباره ارشاد و خندوانه


در حالی که تلویزیون همواره داعیه دار فرهنگ سازی در کنار سرگرمی بوده، دیروز خبری منتشر شد مبنی بر درخواست 800 میلیونی «خندوانه» از اهالی قلم؛ - در حالی که تلویزیون همواره داعیه دار فرهنگ سازی در کنار سرگرمی بوده، دیروز خبری منتشر شد مبنی بر درخواست 800 میلیونی خندوانه از اهالی قلم؛ رقمی که ممکن است برای وزارت ارشاد قابل تأمل یا حتی چانه زنی باشد، اما در حوزه کتاب و فروش کتاب اصولاً بی معنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند ادامه داد: این خبر با این شایعه همراه بود که تهیه کننده خندوانه چنین رقمی را به مسئولان فرهنگی وزارت ارشاد پیشنهاد داده است.

با این حال سیدعلی احمدی، تهیه کننده برنامه خندوانه در گفت وگو با شهروند این شایعه را تکذیب کرد و گفت: اساساً نه تنها این موضوع تکذیب می شود، بلکه هرگونه مطالبه پول و هرگونه مراوده مالی از سوی عوامل برنامه خندوانه با هر سازمان، نهاد و شخصی تحت هر عنوانی تکذیب می شود.

او در ادامه سخنانش با بیان این که "افرادی که از الفبای برنامه سازی مطلع هستند، می دانند در صداوسیما مراودات این گونه نیست"، افزود: مراودات این طور است که مجموعه ها با سازمان و مدیران ارشد شبکه ها یا معاونت سازمان توافق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای 800 میلیونی درباره ارشاد و خندوانه

ادعای 800 میلیونی درباره ارشاد و خندوانه