مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 08:062016-05-30سياسي

امروز انجام شد بازدید فرماندار قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص


فرماندار شهرستان قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص این شهرستان بازدید کرد.

- بازدید فرماندار قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص فرماندار شهرستان قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز به همراه حسین عباسی بخشدار مرکزی از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص قرچک بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های این سازمان مردم نهاد آشنا شدند.

فرماندار شهرستان قرچک در این بازدید با تقدیر از فعالیت های مثبت و مثمرثمر سازمان های مردم نهاد شهرستان قرچک، از تلاش های مدیریت و کارکنان موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص به جهت انجام امور عام المنفعه تقدیر و این موسسه را یکی از موسسات خوب در شهرستان و حتی استان تهران عنوان کرد.

مرسل پور گفت: افرادی که در موسسات خیریه مشغول فعالیت هستند انسان های دین دار، متدین و خادم هستند که در فرآیند پیشرفت کشور هم پای مدیران برای مردم زحمت می کشند و به آن ها خدمت رسانی می کنند.

زهرا عظیمی، مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد موسسه عنوان و خواستار هماهنگی بیشتر ادارات و سازمانها جهت اطلاع رسانی، آموزش و جذب همیاری مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انجام شد بازدید فرماندار قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص

امروز انجام شد بازدید فرماندار قرچک از موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص