مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 05:162016-05-30اقتصادي

18 میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد قزوین هزینه شد


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برنامه ها و خدمات فرهنگی با اعتبار بیش از 18 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد استان قزوین ارائه شد.

- هدایت الله صفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: یکی از رویکردها و اقدامات کمیته امداد استان قزوین ارتقاء سطح و وضعیت فرهنگی مددجویان تحت پوشش است که در همین راستا بیش از 18 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین در قالب خدمات مشاوره ای، آموزش های خانواده، مشاوره های دینی و مذهبی، اردوهای فرهنگی و تربیتی، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، ارتقا روحیه عزت نفس، خروج از انزوا و در نهایت انسان پروری در مقابل فقرپروری است.

صفری افزود: ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره ای، تحصیلی و اردویی در اولویت برنامه های کمیته امداد استان قزوین قرار دارد به طوری که خدمات بسیاری در بخش های مختلف برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان قزوین ضمن ارائه خدمات تحصیلی و مشاوره ای به مددجویان تحت پوشش، اردوهای فرهنگی وتربیتی و کارگاه های آموزش خانواده برای مددجویان برگزار کرده و کانون های فرهنگی وتربیتی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد قزوین هزینه شد

18 میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد قزوین هزینه شد