مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 00:312016-05-29اقتصادي

مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در یزد اجرا می شود


مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد دارای ظرفیت های بالایی در تولید محصولات کشاورزی و دامی است، گفت: طرح ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در سطح استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

- علی جهازی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد "اظهار داشت: طرح ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در سطح استان یزد در پانزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی استان یزد افزود: با عنایت به نیاز شهروندان به دسترسی سریع به محصولات کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب و اختلاف بسیار زیاد قیمت محصولات تولیدی کشاورزی از تولید تا مصرف و توجه به این مهم که این اختلاف قیمت به نفع تولیدکننده و مصرف کننده نیست، در راستای حمایت از تولیدکنندگان بومی و کشاورزان استان لازم است تا چرخه تولید تا عرضه محصولات کشاورزی در استان کامل و اجرایی گردد.

جهازی تصریح کرد: شروع برنامه ریزی ملموس برای هدفمند کردن تولید، دسترسی سریع و آسان تولیدکنندگان به بازارهای هدف، بازگشت ارزش افزوده به چرخه تولید، کمک به ثبات و تنظیم بازار محصولات کشاورزی، کوتاه کردن زنجیره تولید تا مصرف با حذف واسطه های کاذب و حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی و دامی از جمله اهداف طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در یزد اجرا می شود

مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در یزد اجرا می شود