مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 00:212016-05-29سياسي

روحیه شاداب ملت ایران را باید به فال نیک گرفت/جامعه بدون طنز افسرده می شود


شاعر، منتقد ادبی و طنزپرداز کشور بابیان اینکه زبان طنز در رسانه ها باید جدی و فراگیرتر شود گفت: مردم ایران با وجود تمام سختی ها و دشواری زندگی سعی می کنند به مشکلات بخندند.

- سعید بیابانکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به مشکلات طنز در کشور اظهار داشت: استفاده از ظرفیت طنز در رسانه ملی به ویژه تلویزیون که ارتباط مردم با آن بیشتر است باید افزایش یابد، الان میزان این استفاده محدود است و با وفور طنزپردازان در کشور حضور آنان در رسانه ملی اندک است.

وی افزود: به هرحال مردم اگر مجرایی قانونی برای انتشار طنز پیدا نکنند از مجراهایی که در دسترسشان است به منظور انتشار طنزاستفاده می کنند که بهتر است با همکاری رسانه ها این مجراها قانونی و فراگیر باشند.

طنزپرداز و شاعر کشور تصریح کرد: طنز در گونه ای که ما با آن ارتباط داریم در 10 سال اخیر خیلی استقبال شده و توسط مخاطبان انتشار یافته که یک بخش آن را مدیون فضای مجازی است چرا که امکان انتشار سریع هر مطلب یا موضوعی را فرآهم کرده است.

بیابانکی بیان داشت: در کشور و جامعه ای که طنز حیات نداشته باشد شاهد افسردگی آن جامعه هستیم در نتیجه در کشوری مانند کشور ایران که طنز حضور فعالی دارد با وجود تمام مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که مردم را تحت فشار قرار داده جامعه ای شاداب داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شاداب ملت ایران را باید به فال نیک گرفت/جامعه بدون طنز افسرده می شود

روحیه شاداب ملت ایران را باید به فال نیک گرفت/جامعه بدون طنز افسرده می شود