مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 23:202016-05-29اقتصادي

آلمانی ها 10 هتل در ایران می سازند


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر اجرایی گروه هتلهای اشتاینگن برگر آلمان در هتل اسپیناس پالاس طی قراردادی برای ساخت 10 هتل در مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ؛ سلطانی فرگفت: در دو سال گذشته برنامه های گسترده ای برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر رونق گردشگری و استفاده از ظرفیتهای این بخش صورت گرفته است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: تامین زیرساختهای مورد نیاز، حل مشکلات مربوط به تسهیلات ویزا و همچنین توسعه و بازسازی شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای از جمله مهمترین برنامه هایی است که در این حوزه آغاز شده است.

سلطانی فر تصریح کرد: در بخش تامین هتل و مراکز اقامتی، ایجاد هتلهای 4 و 5 ستاره و افزایش 3 برابری این هتلها در دستور کار است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی 10 سال آینده سالیانه 25 هتل 4 و 5 ستاره به مراکز اقامتی ما اضافه می شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی داخلی سرمایه گذاری در این بخش را آغاز کرده است،گفت: هم اکنون 170 هتل 4 و 5 ستاره توسط بخش خصوصی داخلی در دست ساخت است، به همین سبب تفاهم نامه ای که یک ماه قبل با مسئولین گردشگری ترکیه صورت گرفت، ساخت 10 هتل 5 ستاره در شهرهای مختلف ایران به زودی می شود، این در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمانی ها 10 هتل در ایران می سازند

آلمانی ها 10 هتل در ایران می سازند