مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 20:112016-05-29ورزشي

رییس هیأت کاراته مازندران: مازندران با کسب 23 مدال قهرمان کاپ میلو مالزی شد


تیم مدافعان حرم مازندران در مسابقات کاپ میلو مالزی با کسب 23 مدال با اقتدار قهرمان شد.

- علی سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان ساری با اشاره به درخشش کاراته کاهای مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: مسابقات کاراته بخش وادوکای کومیته کاپ میلو مالزی که 11 کشور حضور داشتند، تیم کاراته مدافعان حرم مازندران در رده مختلف سنی با 23 مدال طلا، نقره و برنز با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز در استادیوم چراس شهر کوالامپور برگزار شد،افزود: در این پیکارها تیم کاراته مدافعان حرم مازندران با ترکیب رضا اسدی، علی بهبود، رضا عنایتی، محمد بابایی، محمد عابدزاده، حامد حسنی پور و علیرضا قاسمی در بخش کومیته تیم مردان رده سنی بزرگسالان با اقتدار موفق به کسب هفت مدال طلا شد.

رییس هیأت کاراته مازندران در ادامه گفت: همچنین محمد رضایی، پوریا اسماعیلی و امیرمحمد عباسی در بخش کومیته رده سنی جوانان موفق به کسب سه مدال نقره و در رده سنی زیر 13 سال نیز امیرحسین محمودی، علی عاشقیان، ابوالفضل براری و محمدامین رضایی نیز چهار مدال برنز کسب کردند.

سلطانی افزود: همچنین در نتایج انفرادی رده های مختلف سنی این رقابت ها نیز، علی بهبود در وزن منهای 75 کیلوگرم، رضا عنایتی در وزن منهای 67 کیلوگرم، محمد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت کاراته مازندران: مازندران با کسب 23 مدال قهرمان کاپ میلو مالزی شد

رییس هیأت کاراته مازندران: مازندران با کسب 23 مدال قهرمان کاپ میلو مالزی شد