مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 18:352016-05-29سياسي

برنامه های بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام (ره) اعلام شد


ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با صدور اطلاعیه ای برنامه های بیست و هفتمین سالروز ارتحال ایشان در حرم مطهر را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه بدین شرح است: بزرگداشت امام برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد.

مقام معظم رهبری مدظله العالی چهاردهم خرداد امسال نیز حرم با صفای حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) در روزهای پایانی و پرفیض شعبان المعظم و در آستانه ورود به ماه میهمانی بزرگ الهی بار دیگر تجلیگاه شکوه گردهمایی عظیم سالانه رهروان راه امام خواهد بود.

قافله میلیونی زائران حضرت روح الله در راه است و صدها هزار زائر از سراسر کشور همراه با مردم شریف تهران و میهمانان خارجی برای شرکت در مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و تجدید عهد با منطق و مرام امام آماده می شوند.

حضور درقافله پرشوری که پیام آوران خون شهیدان، جانبازان وآزادگان، خانواده عزیز ایثارگران، بسیجیان مخلص، عالمان و فرهیختگان، جوانان شیفته فرهنگ عاشورا و پیروان مکتب روح الله رهروان آن هستند، افتخاری است خاطره انگیز.

گذشته از جنبه های ارزشمند معنوی این گردهمایی بزرگ در ایام پرفیض و برکت الهی، حضور گسترده اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در مراسم 14 خرداد در حرم امام و دیگر مراسمی که در سراسر کشور برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام (ره) اعلام شد

برنامه های بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام (ره) اعلام شد