مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 18:212016-05-29سياسي

سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری اف 5 در تبریز به بهره برداری رسید


با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سامانه شبیه ساز ارتقاء یافته و بهینه سازی شده هواپیمای اف5 در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سامانه شبیه ساز ارتقاء یافته و بهینه سازی شده هواپیمای اف5 در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز بهره برداری شد.

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به اهمیت شبیه سازها در آموزش خلبانی گفت: شبیه ساز ها این امکان را به ما می دهند که با ایجاد شرایط اضطراری در آن خلبانان را برای موقعیت های سخت آماده کنیم.

وی ادامه داد: هر خلبانی باید در دوره زمانی مشخص با استفاده از سامانه های شبیه ساز آموخته های خود را به کار برده و در هر شرایطی دانش و مهارت لازم را برای هدایت هواپیما در شرایط اضطراری دارا باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با قدردانی از تلاش متخصصان نیرو در جهاد خودکفایی اظهارکرد: امروز نیروی هوایی ارتش از نظر ساخت شبیه ساز به خودکفایی رسیده و مشکلی در این خصوص نداریم و می توانیم دانش خود در این زمینه را در اختیار سایر نهاد های کشور قرار دهیم.

در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی، فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری با قدردانی از فرماندهان و مسئولین در راستای پشتیبانی از این پروژه گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری اف 5 در تبریز به بهره برداری رسید

سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری اف 5 در تبریز به بهره برداری رسید