مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 18:212016-05-29سياسي

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان رسالت مهم معلمان است


امام جمعه ساوه بابیان اینکه پاسخگویی به شبهات دانش آموزان رسالت مهم معلمان است گفت: تبیین دقیق آموزه های دینی مهمترین وظیفه مسئولان آموزشی و تربیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ساوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی عصر امروز در همایش تربیت اسلامی و تقویت فرهنگ نماز که در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز وسیله راهیابی به درگاه الهی است اظهار داشت: خداوند نماز را وسیله ای برای رسیدن بشر به هدف آفرینش که همان قرب الهی است، قرار داده بنابراین باید از پروردگار متعال برای در اختیارگذاشتن این موضوع سپاسگذار باشیم که نماز مهمترین شکرگذاری به درگاه الهی به شمار می رود.

وی افزود: در تربیت دینی دانش آموزان، دو عامل خانواده و مدرسه نقش بسیار برجسته تری نسبت به دیگر عوامل دارند و درواقع این دوعامل هستند که شخصیت افراد را شکل می دهند که در این میان و در مدرسه معلم نقش برجسته تری نسبت به سایر عوامل دارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: باتوجه به اینکه تربیت دینی به شناخت آموزه های دین، تبدیل این شناخت ها به باورهای قلبی و به کاربستن این باورها در رفتارهای فردی واجتماعی تعریف شده، معلم می تواند با تقویت روحیه حق گرایی و قدرت تفکر و تشخیص حق از باطل در دانش آموزان، الگودهی رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان رسالت مهم معلمان است

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان رسالت مهم معلمان است