مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:412016-05-29سياسي

فرماندار بناب: آمار طلاق در بناب نگران کننده است/ ثبت یک طلاق از هر پنج ازدواج


در سال 94 از تعداد یک هزار و 423 مورد ازدواج در شهرستان بناب 273 مورد منجر به طلاق شده است که تقریباً از هر 5 ازدواج یک مورد به طلاق انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، ولی الله فرج اللهی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شؤونات فرهنگی و مناسبت های مذهبی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در جلسه اخیر سران و مقامات ارشد کشور اظهار داشت: بنا به تأکید معظم له اکنون وقت انجام کارهای فوق العاده از سوی دستگاه های مربوطه و همکار در موضوع کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی و رعایت اولویت ها برای مقابله با پنج آسیب اصلی از جمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فساد و فحشاء و بی بندوباری است.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی و عمیق بر اجرای طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی از سوی دستگاه ها و نهادهای ذیربط افزود: تذکرات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انجام کارهای فوق العاده برای مقابله با آسیب های اجتماعی نشان دهنده دغدغه ایشان است از این رو برنامه ریزی مناسب و تعیین شاخص های قابل اندازه گیری بسیار مهم و اثرگذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به توسعه روزافزون شهر تصریح کرد: تذکرات لازم در این زمینه به شهردار داده شده است و باید با افزایش اکیپ های گشت و بازرسی و استقرار نفرات مانع توسعه حاشیه نشینی شد که متأسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب: آمار طلاق در بناب نگران کننده است/ ثبت یک طلاق از هر پنج ازدواج

فرماندار بناب: آمار طلاق در بناب نگران کننده است/ ثبت یک طلاق از هر پنج ازدواج