مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:212016-05-29اجتماعي

مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش: ایران رتبه نخست نرخ تعداد مهندس را در دنیا دارد


مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز ایران نسبت به جمعیت خود بالاترین نرخ مهندسان دنیا را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، مسعود شکوهی ظهر امروز در گردهمایی و دوره آموزشی، شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‎آموزان دوره اول متوسطه در اردوگاه شهید بهشتی اظهار کرد: وجود ایرادات در مسیر اجرای آیین نامه های جدید کاملا طبیعی است اما امیدوار هستیم که با به کارگیری از تدابیر و تجربیات مدیران و همکاران بتوانیم هدایت تحصیلی را با موفقیت اجرا کنیم.

وی افزود: آمار همکاران در استان نشان می‎دهد که بالغ بر یک صد مشاور فعالیت دارند که 350 نفر از آن ها دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا هستند و بدون شک آن ها می‎توانند مشکلات موجود در اجرای این آیین‎نامه را برطرف کنند.

مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از مهم ترین دوران تحصیل دانش‎آموز برای انتخاب شغل در پایه نهم رغم می‎خورد؛ با اجرای هدایت تحصیلی می‎توانیم مسیر را به آن ها نشان دهیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که حساسیت کار بسیار بالا است، همه ما در قبال اجرای درست هدایت تحصیلی مسئولیت داریم بنابراین باید ضمن شناسایی استعداد و توانایی‎های دانش‎آموزان، انتخاب درست را نیز به آن ها نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش: ایران رتبه نخست نرخ تعداد مهندس را در دنیا دارد

مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش: ایران رتبه نخست نرخ تعداد مهندس را در دنیا دارد