مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:102016-05-29پزشكي

کشتارهای غیرمجاز دام و مرغ جدی ترین تهدید برای سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتارهای غیرمجاز دام و مرغ جدی ترین مشکل استان است که سلامت مردم استان را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، عبدالله بهمنش در نشست بررسی مشکلات کشتارگاههای استان افزود: کشتارهای غیرمجاز دام و مرغ در اطراف و حومه شهرهای استان بهداشت مردم را به خطر انداخته و به دلیل شیوع بیماری تب کریمه کنگو، مصرف گوشت غیربهداشتی، سلامت مردم را به شدت تهدید می کند.

وی با اشاره به اینکه هفت کشتارگاه در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: کشتارگاه ها باید جایگزین کشتارهای غیر مجاز دام و مرغ شوند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در برخی کشتارگاه های استان، بهداشت رعایت نمی شود و اگر قرار است به همین صورت ادامه دهند بهتر است تعطیل شوند.

بهمنش تصریح کرد: کشتارگاه یاسوج - تنها کشتارگاه صنعتی استان - باید فعال شود و کل استان را به وسیله ماشین های حمل گوشت تحت پوشش خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: کشتارگاه شهرستان باشت به علت نداشتن استاندارد های لازم غیر قابل استفاده است و نباید هیچ کشتاری در آنجا صورت گیرد بلکه در منطقه خان احمد، کشتارگاهی برای شهرستان های باشت ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارهای غیرمجاز دام و مرغ جدی ترین تهدید برای سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد

کشتارهای غیرمجاز دام و مرغ جدی ترین تهدید برای سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد