مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 15:062016-05-29اجتماعي

مشکل ریزگردها، وجود سد در کشور ترکیه است/ نشست زمین در دشت ورامین، اصفهان و همدان


معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در 6 استان کشور، از هر استان 40 هیئت مذهبی با 500 نفر عضو در زمان یک سال برای مواقع اضطرار و حادثه آموزش داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدفرید لطیفی در نخستین گردهمایی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در حوزه آب که امروز در اداره ارشاد استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در این همایش جای جهاد و آبخیزداری و نیز مدیریت شهری و روستایی خالی است، اظهار داشت: آب اضافی باران مشکلاتی را ایجاد می کند که جهاد باید کارهای پیشگیرانه ای در این زمینه انجام دهد.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بی رویه ساختن سد و در جای نامناسب ساختن آن ایجاد مشکل می کند، افزود: کمبود آب و میزان اضافه آن هر دو ایجاد مشکل می کند که با حضور تشکل های مردم نهاد حل می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در سازمان مدیریت بحران کشور در حوزه ای دیگر از تعامل هیئت های مذهبی برای مدیریت زمان حادثه استفاده شده است، گفت: در 6 استان کشور، از هر استان 40 هیئت مذهبی با 500 نفر عضو در زمان یک سال برای مواقع اضطرار و حادثه آموزش داده شده اند.

لطیفی با بیان اینکه با دانشگاه های استان ها قراردادی بسته شد و منابع آموزشی در اختیار آن ها قرار داده شده است، افزود: در حادثه های زلزله ورزقان و بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ریزگردها، وجود سد در کشور ترکیه است/ نشست زمین در دشت ورامین، اصفهان و همدان

مشکل ریزگردها، وجود سد در کشور ترکیه است/ نشست زمین در دشت ورامین، اصفهان و همدان