مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:562016-05-29سياسي

حوزه های علمیه عهده دار تربیت ائمه جمعه باسواد و عالم هستند


مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه شناسایی افراد شایسته و تربیت آنها برای جایگاه امام جمعه یکی از مهمترین وظایف حوزه های علمیه است گفت: ائمه جمعه باید منطق اسلام را در تمام ابعاد سیاسی، - فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دینی را برای دنیا بازگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از معاونان و مشاوران نهاد نماز جمعه کشور با تاکید بر اهمیت جایگاه ائمه جمعه در کشور اظهار داشت: این نهاد نیازمند کادرسازی و تربیت افرادی است که بتوانند از عهده این وظیفه خطیر برآیند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در فطرت انسان ها حق و حقیقت وجود دارد افزود: ائمه جمعه باید باسواد و مطلع باشند و با بیان قوی این فطرت را شکوفا و بارور کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی افراد شایسته و تربیت آنها برای جایگاه امام جمعه یکی از مهمترین وظایف حوزه های علمیه است تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از شهرهای بزرگ از وجود رجال علمی در حوزه دینی خالی بوده و این فاجعه است، امروز این جای خالی بسیار محسوس است که نیازمند توجه حوزه های علمیه است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه جایگاه ائمه جمعه بسیار مهم است و باید به عمق فعالیت ها در این زمینه توجه شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بسیاری از دانشگاهها و حوزه های علمیه آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه عهده دار تربیت ائمه جمعه باسواد و عالم هستند

حوزه های علمیه عهده دار تربیت ائمه جمعه باسواد و عالم هستند