مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:302016-05-29ورزشي

استفاده از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد در سال 2017


سرپرست فدراسیون کارگری با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار اظهار کرد: 52 هفته طلایی در سال 2017 برای مشهد مقدس، خراسان رضوی و کشور فراهم است تا از این طریق ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و توانمندی های مختلف این منطقه را به جهان اسلام معرفی کنیم.

وی افزود: در شرایطی که همواره تلاش و سعی دشمنان در غبارآلود کردن روابط ایران با کشورهای جهان به ویژه مسلمانان می باشد؛ این رویداد فرصت مناسبی است تا از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد 2017 استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که مشهد آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کارگری جهان اسلام را دارد، گفت: باید خارج از تعاملات سیاسی، با برش های اجتماعی و فرهنگی بتوان با سندیکا و تشکل های کارگری کشورهای مسلمان ارتباط برقرار و در کنار مسابقات ورزشی، ظرفیت های مشهد مقدس را به آنان معرفی کرد.

امیر حسینی سرپرست فدراسیون کارگری نیز با بیان این که پیش بینی شده المپیاد ورزشی کارگران جهان اسلام پنجم تا نهم بهمن ماه سال جاری برگزار شود؛ اظهار داشت: در این المپیاد 30 رشته شامل 20 رشته ی ورزشی آقایان و 10 رشته برای بانوان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد در سال 2017

استفاده از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد در سال 2017