مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:312016-05-29اقتصادي

6 کشتارگاه دام غیراستاندارد در کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کنند


مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فعالیت 7 کشتارگاه دام در سطح استان، بیان کرد: از این تعداد تنها کشتارگاه یاسوج همه شرایط استاندارد را دارد و اگر بخواهیم به صورت منطقی به این موضوع نگاه کنیم باید تنها کشتارگاه فعال استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، عبدالله بهمنش ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت کشتارگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشتار غیرمجاز جدی ترین مشکلی است که این روزها مردم را تهدید می کند، اظهار داشت: در چندماه اخیر بیماری تب کریمه کنگو در استان های همجوار مشاهده شده که تلفاتی نیز داده است.

وی با بیان اینکه این بیماری هیچ علائمی ندارد، افزود: در حال حاضر جدی ترین مشکل استان ما کشتارهای غیرمجاز است که باید جمع آوری شوند.

بهمنش با اشاره به شرایط نامطلوب برخی کشتارگاه های استان، تصریح کرد: کشتارگاهی که مسائل بهداشتی را رعایت نکند هیچ تفاوتی با مراکز کشتار غیرمجاز ندارد.

وی با اشاره به فعالیت 7 کشتارگاه دام در سطح استان، بیان کرد: از این تعداد تنها کشتارگاه یاسوج همه شرایط استاندارد را دارد و اگر بخواهیم به صورت منطقی به این موضوع نگاه کنیم باید تنها کشتارگاه فعال استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشتارگاه دام غیراستاندارد در کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کنند

6 کشتارگاه دام غیراستاندارد در کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کنند